مقام نخست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه در بین دستگاه های دولتی استان
اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه در طرح نظر سنجی و محاسبه رضایت مندی دستگاه های دولتی در استان رتبه نخست را به خود اختصاص داد.
http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1394/11/11/4084075_558.jpg

بر اساس اعلام ستاد طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع در استان آذربایجانشرقی که به تازگی از سوی این ستاد منتشر شده و با توجه به نتایج بدست آمده از بررسی دستگاههای دولتی در سال 93 ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه توانست مقام نخست را در بین دستگاههای دولتی استان به خود اختصاص دهد . 

بر اساس این خبر ، ظفر محمدی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه نیز با اعلام این مطلب در شورای اداری شهرستان ، با اهدا لوح تقدیر از خدمات رییس و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه تقدیر و تشکر نمود .

در این لوح آمده است : آقای احمد دادرس فیاضی، رییس محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه . نظر بر اینکه آن اداره در طرح نظر سنجی و محاسبه رضایت مندی دستگاههای دولتی استان در سال 93 در بین شهرستانهای استان رتبه 1 را کسب نموده و در سایه اهتمام و رعایت تکریم ارباب رجوع در حوزه تحت ماموریت خویش موجب تعالی دستگاه مربوطه گردیده اید ، برخود فرض میدانم به مصداق حدیت شریف «من لم یشکر المخلوق لم یشکرالخالق » از خدمات بی شائبه جنابعالی و همکاران محترم آن اداره که در جهت اطاعت از رهنمودهای مقام معظم رهبری و جامه عمل پوشاندن به سیاستهای دولت تدبیر و امید تلاش می نمائید تقدیر و تشکر نموده و توفیق روزافزون در خدمت به مردم شریف منطقه را از ایزد منان بری شما مسئلت میدارم .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 12 بهمن 1394برچسب:, | 7:57 | نويسنده : شهروند مراغه ای |